تور بانکوک پاتایا ویژه جشنواره خرید
تور بانکوک پاتایا ویژه جشنواره خرید

تور بانکوک پاتایا ویژه جشنواره خرید

 7 شب و 8 روز با پرواز ماهان

تور بانکوک پاتاتور بانکوک پاتایا 7 شب و 8 روزیا
dalars_clipartنرخ تور بانکوک پاتایا

star4قیمت اتاق 2 تخته برای هر نفر از 1.990.000 تومان
imagesبانکوک پایتخت تایلند است و پس از بانکوک دومین شهر بزرگ در کشور تایلند،پاتایا بشمار می آید . این شهرها از مراکز دیدنی و مراکز خرید زیادی برخوردار هستند.شهر بانکوک مدتهاست که برای جلب توریست در بازارهای بین المللی تلاش میکند.فستیوال خرید بانکوک علاوه بر تخفیف های بی نظیر برای علاقمندان به مراکز خرید تایلند، پر از برنامه های متنوع دیگر می باشد .در نوروز جشن های آبی گوناگونی در این شهر رخ می دهذ و همچنین اغلب مراکز خرید بانکوک در این مدت تا نیمه شب باز هستند و به مشتریان خود خوش آمد می گویند ، ما بهترین نرخ را در تور بانکوک 7 شب و 8 روز با پرواز قشم ایر بانکوک برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم.
list_clip_art-qpr خدمات تور بانکوک پاتایا

know_clipart5نکات مهم برای سفر به تایلند

  • برای تهیه تور تایلند فقط به قیمت توجه نکنید چونکه ممکن است این کار در طول سفر موجب ناراحتیتان شود که چرا بخاطر مبلغ کمی دچار دردسرهایی شده اید.
  • یک تور تایلند یعنی خدمات بلیط تایلند , هتل و خدمات حاشیه اینها قیمت نسبتا مشخصی دارند قیمت تور تایلند نمی تواند خیلی متفاوت باشد مواظب کلاهبراداریها باشید.
  • به تبلیغات اغوا کننده توجه داشته باشید تور دارای المان های مشخصی می باشد که تغییرات قیمت تور تایلند را در مورد خواسته شما در آژانس ها نباید بیشتر از به اضافه یا منهای 60 هزار تومان باشد بدون شک تور تایلند ارزان با تفاوت بسیار قیمتی مشکوک می باشد ! خود دانید
  • برای تهیه تور تایلند فقط قیمت ملاک انتخاب شما نباشد چه بسا در سفرتان روزی ده بار به خود بگویید کاشکی اونو انتخاب کرده بودم مگه چقدر بیشتر بود.

star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4

آژانس سعادت سیر مجری مستقیم برگزاری متنوع ترین تورهای تایلند

کارشناسان ما پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند

تماس بگیرید

مسئول مربوطه:آقای مدیحیان
  ۶۷ ۴۳ ۶۷ ۴۳

0935-9607685



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پاتایا،تور پاتایا،دیدنی های پاتایا،تفریحات پاتایا،مراکز خرید پاتایا,
نويسنده : سمیه عزیزی